لیست کالاهای قابل خرید همراه قیمت در زمینه: ظروف سرو و پذیرایی

ظرف سرو سالوت مدل Marguerite

ظروف سرو و پذیرایی اکریلیک برند Marguerite بسیار خوش تراش و شفاف، مناسب جهت سرو انواع میوه و شیرینی

اردور خوری ام جی ای مدل 11970A-1

سرویس اردو خوری با پایه چوبی، دارای کیفیتی عالی و مناسب جهت سرو انواع خشکبار

سرویس پذیرایی 9 پارچه مقصود طرح فیروزه

سرویس سرو و پذیرایی 9 پارچه سنتی محصولی از برند مقصود، چنانچه عاق طرح های سنتی و ظروف با نقوش قدیمی هستید برای شما مناسب خواهد بود

سرویس ابزار آشپزخانه 8 پارچه دنور مدل KIU-1515NST

سرویس ابزار آشپزخانه 8 پارچه بسیار با دوام و مقاوم، جنس بدنه از استیل، شامل : یک عدد صافی – پیتزا بر – رنده – پوست کن – درب کنسرو باز کن – در باز کن – قاشق

کیک خوری کد 403

یک کیک خوری شیشه ای و بسیار شیک و باکلاس، مناسب جهت سرو انواع کیک در مراسمات میهمانی و جشن های تولد

میوه خوری بوهمیا مدل PK

یک میوه خوری طلا کوب شده، از یکی از بهترین برندهای تولید کننده کریستال یعنی شرکت بوهمیا.کاملا لاکچری و لوکس

سینی سرو مدل CH.2

از این سینی برای سرو انواع میوه جات و نوشیدنی ها میتوان استفاده نمود. سینی شیک و مجلسی هم مناسب پذیرایی و هم مناسب برای تزیین قابل استفاده است.

استند سرو مدل 017 مجموعه 2 عددی

از این استند که شامل دو استند کوچک و بزرگ میشود برای سرو هر گونه میوه و شیرینی و چای و انواع نوشیدنی ها میتوان استفاده نمود.کاملا شیک و مطابق با متد روز طراحی شده است. پس با خیال راحت با دکوراسیون منزل خود ست کنید و از آن بعنوان وسیله ای لوکس استفاده نمایید.

ست خنک کننده نوشیدنی مدل BS016 مجموعه 13 عددی

این ست خنک کننده حاوی ۸ عدد سنگ بهمراه دو لیوان و یک انبر استیل می باشد. با استفاده از سنگ های معدنی خاصی که درون باکس قرار دارد شما میتوانید براحتی یا ۳ تا از آنها یک لیوان از هر مایعی را خنک کنید و نوش جان نمائید. فقط کافی است سنگ ها را برای مدتی داخل پخچال نگه دارید ک سپس بعنوان یخ از آن استفاده کنید.وسیله ای کاربردی با کارایی بالا ودر عین حال ساده.

جعبه پذیرایی لوکس باکس مدل LB11

ابن جعبه پذیرایی، ۶ جعبه کوچک داخل خود که مخصوص نگهداری انواع آجیل و خشکبار است. کیفیت این جعبه های کوچک به گونه ای طراحی شده است که مانع از نفوذ گرد و غبار به داخل محفظه شده و مانع کثیف شدن آجیل و محتویات می شود.